سبک زندگی

living room facing sofahome office against sofacurtained storagewoven storage ottomannarrow kitchenchair by corner tableliving room undertable storageliving room with storageundersink storagehome office areanumbered canvas basketsstacked fabric-covered squaresliving room bookshelvesbooth with art-covered wallsurfboard in cornerhidden storage beneath tableliving room straight onwoman on sofa touching papersscarf covering light fixture

چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 20:22 :: نويسنده : مریم

bedroom overallgirl bedroomdesk area (closed ottomans)CNW216492K_07182005100230678_07182005chalkboard100162613_07182005bedsKidsRmsSum04_Silver Rectangle Bed With Warm Colored Shape and Line Beddinglightsbunk beds, boy on bottom bunkcloset under bedIsle of style decorated bedroomtall shelfyellow and pink baby bedroomElla train lettersteen orange bedroomfelt flowersBedroom with under bed storage and built in shelvingSIP917531_07182005

چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 20:14 :: نويسنده : مریم

 

نقش آباژور و لوستر در دکوراسیون

نور تاب ها یکی از عناصر تزیینی مهم در فضای داخلی به شمار می روند که به راحتی زینت بخش اتاق های نشیمن ،پذیرایی و خواب می شوند.
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, :: 18:38 :: نويسنده : مریم

 

پتاژ قارچ با پنیر پیتزا

شیر را با آرد مخلوط کرده و آن را از صافی رد کنید. سپس، آب و آب‌مرغ را به آن افزوده، بعد نمک، فلفل و پودرسیر را به آن اضافه کنید و مرتب هم بزنید...
 

مواد لازم :

آرد گندم نصف پیمانه
شیر یک لیتر
آب‌مرغ شش پیمانه
قرص عصاره مرغ یک عدد
قارچ ورق شده ۲۰۰ گرم
آب چهار پیمانه
خامه ۱۰۰ گرم
پنیرپیتزا رنده شده نصف پیمانه
نمک، فلفل و پودر سیر یک قاشق چایخوری
کره ۲۵ گرم
آبلیمو به میزان لازم
 
 
طرز تهیه :

شیر را با آرد مخلوط کرده و آن را از صافی رد کنید. سپس، آب و آب‌مرغ را به آن افزوده، بعد نمک، فلفل و پودرسیر را به آن اضافه کنید و مرتب هم بزنید، تا جوش بیاید. سپس قارچ را افزوده و آن‌گاه حرارت را کم کنید و در حدود۲۰ دقیقه فرصت دهید تا قارچ بپزد، در این هنگام پنیر رنده شده را اضافه کرده و در حدود پنج دقیقه روی حرارت قرار دهید بعد، شعله را خاموش کرده، در این هنگام آبلیمو به آن زده و داخل ظرف کشیده و یک حلقه لیمو ترش کنار ظرف آویزان کنید و خامه را به آن افزوده و به صورت دایره‌ای وسط پتاژ بریزید.
 
 

پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, :: 18:29 :: نويسنده : مریم

 

با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید!!

برای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط پوست صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم...
 
زیتون تقریبا از 3000 سال قبل از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این گیاه از نواحی گرم و نیمه گرم می‌باشد و موطن اصلی آن را در سوریه و جنوب ترکیه می‌دانند و از این نقاط به سایر نواحی که دارای آب و هوای مدیترانه‌ای هستند برده شد و اکنون از دامنه‌های غربی هیمالیا در شرق تا سواحل اقیانوس اطلس در مغرب و در دو طرف دریای مدیترانه درخت زیتون کاشته می‌شود. علاوه بر نواحی نامبرده در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و استرالیا این محصول را نیز می‌کارند و مورد استفاده قرار می‌دهند.
 
میوه این گیاه، حاوی چربی بالایی (بین 35- 15 درصد) است با این وجود منبع خوبی از اسید اولئیک (اسیدهای چرب اشباع نشده امگا9) و ویتامین E است.
 
تحقیقات به عمل آمده و تجربه در بین افرادی که با طب سوزنی آشنایی دارند نشان داده که این میوه ی پر خاصیت می تواند در زیبایی علاوه بر مصرف خوراکی به طور موضعی نیز بسیار موثر باشد.
 
برای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط پوست صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم:
 
هسته ی چند عدد زیتون تازه را گرفته و آنها را بکوبید و خوب له کنید و روی خطوط قرار دهید( بین ابرو، دوطرف دهان و گاهی خطوط عمیق اطراف چشمها ) و مدت زمان پانزده تا بیست دقیقه به حالت خوابیده و آرام بمانید تا خوب جذب پوستتان شود.
می توانید زیتونهای بدون هسته را درشت نیز رنده کنید و روی خطوط بخوابانید.
این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید تا در عمیق تر نشدن چروکها و تا حدودی پر کردن خطوط به طور طبیعی به پوستتان کمک کرده باشید.
 

دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 16:50 :: نويسنده : مریم

 

 خودتان برق لب شکلاتی درست کنید!

کاکائوی رنده شده را به آن افزوده و هم بزنید تا کاملا آب شود. بگذارید کرمی که درست کرده اید کاملا خنک شود سپس روی لبها بمالید...
 
لب‌ها از ماهیچه‌های دور دهان با یک قشر نازک چربی و یک لایه پوستی خارجی تشکیل شده‌اند. رنگ سرخ لب‌ها به دلیل مویرگ‌های خونی بی‌شماری است که زیر پوست جریان دارند و حساسیت آنها مربوط به پایانه‌های پرتعداد عصبی است.
برای مراقبت و حفظ زیبایی لب‌ها، برق لبتان را خودتان درست کنید.

مواد لازم:
 
یک قاشق چایخوری کره کاکائو
یک قاشق چایخوری روغن نارگیل
یک قاشق چایخوری روغن ویتامین E
چهار قاشق چایخوری کاکائوی رنده شده
 
طرز تهیه:
کره کاکائو، روغن نارگیل و ویتامین E را در یک ماهیتابه گرم کنید. کاکائوی رنده شده را به آن افزوده و هم بزنید تا کاملا آب شود. بگذارید کرمی که درست کرده‌اید کاملا خنک شود سپس روی لب‌ها بمالید.
 

دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 16:40 :: نويسنده : مریم

Naturally simpleMilk Jugs with Fall ElementsHalloween Pumpkin ArrangementBouquet CenterpieceSunflowers in urn with gourdsBranch centerpieceGourd vase with pumpkinsCenterpiece of pumpkins covered with mumsLeaf Vase with PumpkinsCandles with pressed leavesAcorn basket with pears and flowersA New PaletteFall leaves in small vasesAutumn VaseThistle and Candleholders CenterpieceGrass Table Decor

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : مریم

 

کباب کنجه هندی

گوشت را 3-4 روز در این مایه در یخچال بخوابانید . سپس گوشت را به سیخ بکشید ، نمک و فلفل بپاشید و اندکی کره آب کرده بمالید...

 
مواد لازم:
 
راسته گوسفند کنجه کنجه نیم کیلو
پیاز رنده شده 1عدد
سرکه 1 پیمانه
لیمو 1برش
میخک 3-4 دانه
برگ بو 2 پر
زیره ساییده 2قاشق مرباخوری
تخم گشنیز ساییده 1ق قاشق مرباخوری
زنجبیل 1 قاشق مرباخوری
کره آب کرده، نمک، فلفل به میزان لازم
 
 
طرز تهیه :
همه مواد به جز نمک، فلفل و کره را با یک پیمانه آب در ظرفی بریزید و گوشت را 3-4 روز در این مایه در یخچال بخوابانید . سپس گوشت را به سیخ بکشید ، نمک و فلفل بپاشید و اندکی کره آب کرده بمالید ، و روی آتش زغال کباب کنید .
 

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, :: 12:3 :: نويسنده : مریم

اتاق نشیمن، با وسایل و طرح هایی غیر معمول !

شاید هرکسی این مبلمان را برای چیدمان فضای خود انتخاب نکند و تضاد رنگی که ایجاد می کند بترسد ولی شما این ریسک را بکنید تا متفائت باشید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : مریم

 

ست کردن لباس به سبک اول پاییز 2011 !

در این مقاله مجموعه ای از ست های زیبا برای شروع فصل پاییز را برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم در خرید پاییزه راهنماییتان کنند.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, :: 11:47 :: نويسنده : مریم

 

با پارچه و کاغذ دکوراسیون منزلتان را متحول کنید (1)

شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک در دکوراسیون خود را تغییر ایجاد کنید

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 1:4 :: نويسنده : مریم

 

دکوراسیون خانه خود را با چمدان های پر از خاطره غافلگیر کنید!!

بیشتر ما می دانیم که آیینه قدیمی مادر بزرگ چیزی بیش از یک یادگاریست که می تواند یکی از اجزای دکوراسیون خانه ما باشند.
 
 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 18:32 :: نويسنده : مریم

 

آموزش کوتاه کردن چتری کج( تصویری)

قد جلوی موها در پیشانی را که اندازه ی آن بسته به رضایت خودتان است تعیین نمایید .با همان زاویه ی ۴۵ درجه ای که موها را گرفتید...
 
 
بالای سر خود را مانند یک مثلث جدا کنید و بقیه ی موها را کلیپس بزنید تا مزاحم کار نباشند:
 
 
 
قد جلوی موها در پیشانی را که اندازه ی آن بسته به رضایت خودتان است تعیین نمایید .با همان زاویه ی ۴۵ درجه ای که موها را گرفتید قیچی را نیز زاویه دار بگیرید و در انتهای ابرو قرار دهید و به صورت اریب تا وسط سر خود کوتاه کنید.
 
 
 
 
برای طرف دیگر سر هم مطابق شکل انجام دهید:
 
 
 
 
به صورتی که وقتی موها را میگیرید و میبینید تقریبا یک هفت خواهید دید:
 
 
 
 
قیچی پتاژ:
 
 
 
 
حالا نوبت می رسد به پتاژ کردن با پتاژ توی موها را تا حدی خالی میکنید و کم حجم میکنید:
 
 
 
 
و در نهایت چتری کج را خواهید:
 

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 12:49 :: نويسنده : مریم

 
از ماست و جوانه گندم تا رب انار و سركه انگور را خودتان در خانه تهیه فرمایید

 

خودتان دست به كار تهیه خوراكی‌ها شوید
از ماست و جوانه گندم تا رب انار و سركه انگور
كمتر محصولی از تولید كارخانه‌های صنایع غذایی به پای خوراكی‌هایی می‌رسد كه خودمان در خانه درست می‌كنیم؛ هر چند زحمت به عمل آوردن این خوراكی‌ها در خانه خیلی بیشتر از خرید آنها از سوپرماركت‌هاست، اما لذت استفاده از دسترنج خودمان به اندازه‌ای است كه بتوان كمی زحمت را به جان خرید.
درست كردن ماست در خانه یكی از این كارهای زحمت‌دار است كه اگر مراحل آن به درستی طی شود محصول نهایی‌اش واقعا دلچسب می‌شود. رمز داشتن یك ماست خانگی مرغوب به میزان گرما و حرارت شیر بستگی دارد. پس اگر می‌خواهید ماست خوش‌طعمی داشته باشید كه بعد از مدتی آب نیندازد شیر را در حرارت 90 درجه حداقل به مدت 5 دقیقه بجوشانید. رمز دیگر قوام گرفتن ماست استفاده از شیر خشك است. این ماده باعث می‌شود ماست سفت‌تر شده، آب نیندازد و زود بسته شود.

انتخاب مایه ماست مرغوب نیز یكی از رموز داشتن ماست مرغوب است. پس اگر می‌خواهید ماستی خوشمزه به دست بیاورید حتما از مایه ماست مرغوب و خوش طعم استفاده كنید. یادتان باشد یكی دیگر از عوامل بدمزه شدن ماست، نگه داشتن طولانی‌مدت آن در محیط گرم یا بیش از حد جوشاندن شیر است.

اگر خواهان تولید ماستی شیرین در خانه هستید این هم راهكار خودش را دارد. یعنی ماستی شیرین می‌شود كه شیر آن بعد از جوشیدن بیشتر سرد شود و كمی دیرتر به آن مایه ماست اضافه شود. این كار باعث می‌شود تا شیر كمی دیرتر ببندد، اما بعد از ماندن 3 تا سه و نیم ساعت در یخچال تبدیل به ماستی شیرین می‌شود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 12:34 :: نويسنده : مریم
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : مریم

Shades of WhiteShowing RestraintGraphic AppealGray HavenCharacter CountsVintage VanitySerenity in StoneTraditional StylingDown to EarthWhite ChocolateVintage VibeVintage-Style Bathroombathroom storageOcean InspirationClean and BrightTan bathroom with circle mirror

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 12:15 :: نويسنده : مریم

 

چطور کاغذ دیواری را از روی دیوار برداریم؟

وسایل تزیینی روی دیوار را بردارید. مبل‌ها را از اتاق خارج و اگر امکان این کار نیست، همه آن‌ها را در وسط اتاق جمع کنید و روی آن‌ها نایلون یا پارچه بزرگ بکشید.
 
 

اگر کاغذ دیواری منزلتان فرسوده یا از آن خسته شده‌اید، برای راحت‌تر کندن آن‌ها از روش زیر استفاده کنید تا آسیب کم‌تری به دیوار وارد شود:
 
 
1- وسایل تزیینی روی دیوار را بردارید. مبل‌ها را از اتاق خارج و اگر امکان این کار نیست، همه آن‌ها را در وسط اتاق جمع کنید و روی آن‌ها نایلون یا پارچه بزرگ بکشید.
 
 
2- بیشتر کاغذ دیواری‌های جدید به صورت خشک از دیوار کنده می‌شوند و نیازی به بخار یا مواد شیمیایی نیست. برای امتحان کافیست با کاردک از گوشه دیوار به آرامی با زاویه 45 درجه شروع به کندن کنید تا با کمی دقت کاغذ دیواری به صورت ورقه‌ای ور بیاید. در صورتی که کاغذ تکه‌تکه و خرد شود، لازم است از آب یا مواد شیمیایی استفاده کنید.
 
 
3- به آرامی با کاردک یا ترجیحا ابزار مخصوص این کار که در اکثر ابزار‌ فروشی‌ها موجود است و مانع خراش‌های عمیق و آسیب به دیوار می‌شود، روی کاغذ دیواری را خراش دهید.
 
 
4- یکی دو قسمت از کاغذ دیواری را با یک اسفنج یا غلتک رنگ که در آب‌گرم یا مخلوط آب‌گرم و مواد شیمیایی فرو برده‌اید، خیس کنید. بگذارید رطوبت نفوذ کند بعد کاغذدیواری را از دیوار جدا کنید. آب‌گرم چسب را شل و کارتان را راحت‌تر می‌کند.
 
 
5- از درز کاغذدیواری شروع کنید. یک کاردک پهن زیر لبه کاغذدیواری بگذارید تا کندن آسان‌تر ‌شود.
 
 
6- باتوجه به مدتی که کاغذدیواری روی دیوار مانده و چسب مصرفی ممکن است تا شل شدن چسب احتیاج شود دیوار را چند بار مرطوب کنید. اگر باز کندن مشکل بود، بار دیگر آن را خیس و مدتی به حال خود رها کنید. تکه‌های کوچک را با سمباده جدا کنید و جای آن را رنگ بزنید.
 
 
7- بعد از تمام شدن کار، بگذارید دیوار کاملا خشک شود و بعد با محلول آب و TSP دیوار را شستشو دهید. این کار باعث کنده‌شدن چسب و صاف شدن سطح دیوار می‌شود تا برای کاغذ دیواری جدید آماده شود. اگر قصد رنگ‌کردن دارید، قبل از آن دیوار را سمباده بزنید.
 

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : مریم

 
سير را با قارچ روی گوشت بريزيد. تخم مرغ را روی گوشت بشكنيد. نمك و فلفل بپاشيد. گوشت را چنگ بزنيد و مخلوط كنيد...
 
 
 
مواد لازم:
 
 
گوشت بدون چربی چرخ کرده نیم کیلو
 
سیر کوبیده 3-4 حبه
 
جعفری ساطوری شده نصف پیمانه
 
قارچ ساطوری شده 100 گرم
 
تخم مرغ 1عدد
 
روغن زیتون به میزان لازم
 
آرد سفید به میزان لازم
 
نمک، فلفل به میزان لازم
 
 
 
 
طرز تهیه :
سیر را با قارچ روی گوشت بریزید. تخم مرغ را روی گوشت بشكنید. نمك و فلفل بپاشید. گوشت را چنگ بزنید و مخلوط كنید، سپس به صورت شامی مانند درآورید و در آرد بزنید. 2-3 قاشق روغن زیتون در تابه روی شعله داغ كنید و شامی ها را در روغن بگذارید. پس از 2-3 دقیقه برگردانید و پس از 2-3 دیگر بردارید. شامی ها را در دیس بچینید و باز اندكی نمك و فلفل بپاشید و با جعفری آرایش كنید. داغ سر سفره ببرید.
 

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : مریم

چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, :: 15:43 :: نويسنده : مریم

اتاق نشیمن هایی راحت و دلپذیر طراحی کنید !

برای اینکه مثل یک حرفه ای بتوانید الگوها را با یکدیگر ترکیب کنید، این قانون ساده را به یاد داشته باشید: "الگوهای تزئینی حداقل باید در یک رنگمایه مشترک باشند."



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : مریم

 

چگونه بوسیله پارکت خانه را بزرگ تر روشن تر و آرام تر کنیم ؟

رنگ انتخابی شما برای پارکت می‌تواند یک اتاق را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، پهن‌تر، باریک‌تر، عمیق‌تر، بلندتر، روشن‌تر و یا گرم‌تر نشان دهد.
 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, :: 15:21 :: نويسنده : مریم

جدیدترین جالباسی های مدرن و زیبا !

امروزه جالباسی ها هم به متریال دکوراسیون خانه ها و دفاتر کار اضافه شدند و بیشتر شبیه یک اثر هنری شاخص هستند تا یک جالباسی



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, :: 14:57 :: نويسنده : مریم

 
جایی که شاید شما بیشترین زمان را در آن می گذرانید . پس بهتر است دوستش داشته باشید . شما می توانید این علاقه را با نصب چراغ مورد علاقه خودتان که می تواند ...

 

 

آشپزخانه در هر خانه ای فضایی کاربردی به حساب می آید که در آن کاری به نام پخت غذا انجام می شود . پس نورپردازی آن بسیار مهم است . در این مقاله ایده هایی برا ی نورپردازی در آشپزخانه برای شما داریم .

 
 

 

تعریف کردن محدوده غذاخوری
 

اگر شما در خانه ای زندگی می کنید که آشپزخانه بزرگی دارد پس یک غذاخوری هم در آشپزخانه دارید که تمام اعضای خانواده برای سه وعده دور آن جمع می شوند. میزغذاخوری شما در واقع مرکز ثقل آشپزخانه شماست پس با نصب یک لامپ معلق و زیبا نور مرکزی آشپزخانه را در بالای آن متمرکز کنید .

 
 
 
 
 
 
روشن کردن بوسیله چراغ های پایه
 
 
نصب کردن چراغ روی پایه های یونیت مرکزی و یا حتی کف آشپزخانه روش بسیار مناسبی برای روشن کردن یک محدوده خاص می باشد که به زیبایی کف پوش آشپزخانه هم می افزاید.
 
 
 
 
 
 
آشپزخانه را براق کنید
 
 
می توانید در آشپزخانه فضایی کاربردی برای تهیه و آماده سازی غذا بوسیله چند لامپ مهتابی که در زیر کابینت های بالا نصب می کنید ، خلق کنید .مطمئن شوید که لامپ ها در جایی قرار گرفته اند که از دید شما و دیگران پنهانند.
 
 
 
 
 
 
به آشپزخانه خود رنگ اضافه کنید
 
 
لامپ های مهتابی رنگی در پشت تاج کابینتهای بالا نصب کنید تا سقف آشپزخانه را رنگی کند. در انتخاب رنگ دقت کنید، نباید رنگتان خیلی تیره باشد بهتر است از رنگ های روشن و طبیعی استفاده کنید تا به نظر نرسد که آن رنگ بر محیط غالب شده است .
 
 
 
 
 
 
درخشان کردن قفسه آشپزخانه
 
 
قفسه مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد با زیبا ترین ظروفی که در آشپزخانه شما پیدا می شود آن را پر کنید. حالا با نصب یک یا دو لامپ هالوژن به تلالو ظروفتان اضافه کنید .
 
 
 
 
 
 
آویختن یک چلچراغ
 
 
در آشپزخانه یک کانون مرکزی بوسیله یک چلچراغ ایجاد کنید.یک صفحه فلزی، تعدادی کریستال و نورافکن چلچراغ مدرنی را خلق می کند که آشپزخانه شما را مدرن می کند.
 
 
 
 
 
 
انتخاب نور نقطه ای
 
 
هالوژن ها ایده خوبی برای آشپزخانه هستند چرا کهبه شما این امکان را می دهند تا هر نقطه ای را که مورد نظرتان است ، روشن کنید. در مورد جایگاه نصب و تعدادشان دقت کنید .
 
 
 
 
 
 
انبار را روشن کنید
 
 
هر آشپزخانه ای فضاهای پرت و بلااستفاده ای دارد که شما می توانید بوسیله نصب چند تاقچه که در پشت آنها تعدادی هم لامپ مهتابی نصب شده است آنها را به یک گنجه یا انباری تبدیل کنید . با روشن شدن این تاقچه ها شما می توانید به راحتی وسایل مورد نیازتان را پیدا کنید.
 
 
 
 
 
به آشپزخانه خود دلبستگی پیدا کنید
 
 
لامپ های زیبا فقط مخصوص نشیمن و یا اتاق خواب نیست . آشپزخانه در واقع قلب هر خانه ای است، جایی که شاید شما بیشترین زمان را در آن می گذرانید . پس بهتر است دوستش داشته باشید . شما می توانید این علاقه را با نصب چراغ مورد علاقه خودتان که می تواند هر شکلی داشته باشد ایجاد کنید .
 

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 20:4 :: نويسنده : مریم

كيك شكلاتی فوری

مواد اوليه اين كيك خوشمزه و بدون تخم‌مرغ در اكثر آشپزخانه‌ها در دسترس است و می‌توانيد آن را همراه با مقداری بستنی يا خامه و يا پودر قند ميل كنيد.
دستورالعملی برای كيك شكلاتي فوری

 
مواد اوليه اين كيك خوشمزه و بدون تخم‌مرغ در اكثر آشپزخانه‌ها در دسترس است.
زمان تهيه: 5 دقيقه
زمان پخت: 35 دقيقه
 
 
مواد لازم:
آرد: 3 پيمانه
شكر: ‌2 پيمانه
آب سرد: 2 پيمانه
روغن: 3/2 پيمانه
پودر كاكائو: 2/1 پيمانه
جوش شيرين: 2 قاشق چاي‌خوري
سركه سفيد: 2 قاشق چاي‌خوري
نمك: يك قاشق چاي‌خوري
وانيل: يك قاشق چاي‌خوري
 
 
طرز تهيه:
• ابتدا فر را روي درجه 350 درجه فارنهايت تنظيم كنيد.
• در يك كاسه بزرگ، تمام مواد را با هم مخلوط كنيد و با يك دستگاه همزن برقي آن‌ها را خوب باهم مخلوط كنيد.
• خمير حاصله را در يك كيك پز به ابعاد 6*23*33 كه كف و ديواره‌هاي آن چرب شده بريزيد.
• مايه كيك را به مدت 35 دقيقه يا تا زماني كه يك خلال دندان را درون آن فرو كنيم، تميز بيرون بيايد،‌ حرارت مي‌دهيم.
• اكنون كيك آماده است و مي‌توانيد آن را همراه با مقداري بستني يا خامه و يا پودر قند ميل كنيد.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 20:1 :: نويسنده : مریم

دستور پخت سنتی رولت تخم مرغ

این دستور رولت تخم مرغ بسیار ساده است و غذایی بسیار خوشمزه است. این غذا آسیایی است.

 



این دستور رولت تخم مرغ بسیار ساده است و غذایی بسیار خوشمزه است. این غذا آسیایی است. با اینکه نمی دانیم که کدام کشور آسیایی این غذا را اختراع کرده ولی این کشور ترکیب لذیذ و جدیدی را اختراع کرده. این ترکیب خمیری بسیار محبوب است پس نگران این نباشد که از ادویه های جنوب غربی استفاده کنید.
 
 

انواع رولت های تخم مرغ
رولت تخم مرغ چینی: ایت رولت تخم مرغ سنتی ازخمیری متشکل از سبزی خرد شده و گوشت ( یا میگو) در آرد و بعد آن را در تخم مرغ می زنند. شما می توانید از هر سبزی ای استفاده کنید، سبزی ای که به طور سنتی استفاده می شود کلم، هویج، لوبیا، جوانه، آب شاه بلوط و پیاز است. قبل از خوردن ان را سرخ کنید.
 

رولت فنری:طریقه پخت مانند قبلی است فقط نازک تر است. از برنج درست می شود. مواد استفاده شده در آن بستگی به کشور اصلی دارد ( ژاپن ، چین، تایلند یا ویتنام) بنابر این شما ترکیبات مختلفی از گوشت و سبزی و ادویه ها را خواهید دید.
 

رولت تخم مرغی همانگ: این رولت های تخم مرغ از مخلوط گوشت خوک، کلم ، نودل ، پیاز و سویا، ماهی و سس صدف درست می شود.
 

رولت تخم مرغ فیلیپینی: در فیلیپین رولت های تخم مرغ با گوشت گاو ، خوک، هویج، پیاز و نودل درست می شود و بعد در آرد زده می شود و سرخ می شود. و اصولا با سس شیرین و ترش سرو می شود.
 

رولت تخم مرغ مکزیکی: تخم مرغ و آرد در این نوع رولت نیز استفاده می شود اما با لوبیا، پنیر، گوشت و فلفل پر می شود و بعد مانند رولت سنتی چینی سرخ می شود.
 

رولت تخم مرغ تکس مکس (tex mex): خیلی از رستوران ها در جنوب غربی ایالات متحده رولت تخم مرغی تکس مکس که با لوبیا سیاه، ذرت، جوجه،اسفناج، فلفل و پنیر درست شده و در آرد و تخم مرغ می زنند و سرخ می کنند، می خورند. معمولا این رولت ها با سالاد سرو می شوند.
 

طریقه پخت سنتی رولت تخم مرغ
مواد مورد نیاز برای رویه آن
2 عدد تخم مرغ
½ پیمانه آرد
½ قاشق چایخوری نمک
½ پیمانه آب
 

تخم مرغ را آنقدر بزنید تا زرده آن با سفیده کاملا مخلوط شود. نمک را به آن اضافه کنید. آرد را کم کم به آن اضافه کنید. از هم زن برای مخلوط کردن آنها استفاده کنید آنقدر هم زنید تا مخلوط یکدست شود. آب را کم کم به آن اضافه کنید. ماهیتابه را بگذاری گرم شود و ¼ کره را به ان اضافه کنید.
 

چگونگی پخت مواد درون رولت
1 پیمانه کلم خرد شده
1 پیمانه هویج خرد شده
¼ پیمانه ییاز سبز و خرد شده
100 گرم میگو تکه شده
1 پیمانه گوشت
¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه
¼ قاشق چایخوری ودر سیر
¼ پیمانه سس سویا
¼ قاشق چایخوری شکر
 

گوشت را با سس سویا ، شکر، پودر سیر و فلفل سیاه می پزید. از کفگیر برای برداشتن و تکه تکه کردن گوشت استفاده کنید. کلم، پیاز . هویج را اضافه می کنیم و آنها را با روغن سرخ می کنیم تا سبزی ها پخته شوند ولی ترد بمانند. میگو را اضافه کنید. همه را با هم مخلوط کنید و از روی گاز بردارید. قبل از پیچیدن بگذارید سرد شوند. مواد را پس از سرد شدن درون رویه رولت ریخته و بعد از زدن سفیده تخم مرغ به آن سرخ می کنیم.
 

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 19:57 :: نويسنده : مریم

heidi montag nose job

hilary duff nose job

hilary duff nose job

hilary duff after surgery

hilary duff after surgery

jennifer aniston before and after

jennifer aniston before and after

J-Lo (Jennifer Lopez) Before & After

J-Lo (Jennifer Lopez) Before & After

Jordan Before & After

Jordan Before & After

Kate Moss Before & After Nose Job

Kate Moss Before & After Nose Job

Kate Winslet Before & After Nose Job

Kate Winslet Before & After Nose Job

 

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : مریم

مواد اولیه :

 

  • لازانيا يك بسته
  • فيله مرغ قطعه‌قطعه‌شده 10 عدد
  • فلفل دلمه‌اي خلالي شده يك عدد
  • قارچ خردشده پنج عدد
  • پياز سرخ‌شده يك پيمانه
  • زعفران، نمك و ادويه و پنیر پیتزا به ميزان لازم

لازانياي لقمه‌اي با مرغ

مواد لازم براي سس لازانيا:

كره 50 گرم

آرد سفيد دو قاشق غذاخوري

شير يك پيمانه

طرز تهيه:

اول كره را در تابه روي حرارت گذاشته سپس آرد را با آن مخلوط كنيد و بعد شير را ريخته و وقتي غليظ شد از روي حرارت برداشته و روي ظرف لازانيا بريزيد.

طرزتهيه:
 

ابتدا فيله مرغ را با پياز، زعفران، نمك، ادويه، قارچ و فلفل دلمه‌اي به همراه يك ليوان آب‌ بپزيد و كنار بگذاريد تا آب نداشته باشد. سپس لازانيا را پخته و آبكش كرده و هر كدام را جداگانه روي پارچه‌اي پهن كنيد حالا فيله مرغ قطعه قطعه‌شده را با مواد قارچ و فلفل روي برگه گذاشته مثل دلمه پيچيده و يك خلال دندان فرو كرده تا باز نشود سپس در يك ظرف پيركس چيده، فر را با حرارت 081 درجه سانتيگراد روشن كرده سس مخصوص لازانيا را درست كرده و روي آن ريخته و ميل كنيد. در صورت تمايل يك پيمانه پنيرپيتزا را روي مواد ريخته سپس آن را داخل فر بگذاريد تا طلايي شود.

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : مریم

 
سبزی خورد شده را همراه با ادویه جات به آن اضافه کرده و یک ساعت دیگر با حرارت ملایم بگذارید بپزد تا خوب جا بیفتدو هنگام سرو...
 
مواد لازم برای پنج نفر:
 
گندم پوست کنده نصف پیمانه
جوپوست کنده یک سوم پیمانه
نخود یک سوم پیمانه
عدس یک سوم پیمانه
ماش یک سوم پیمانه
لوبیاسفید، قرمز، چیتی، چشم بلبلی از هر کدام یک سوم پیمانه
سبزی آش 1 کیلو گرم
نمک، فلفل قرمز، زیره، آویشن، زردچوبه، پونه به میزان لازم
روغن زیتون به میزان لازم
 
 
طرز تهیه:
حبوبات و غلات را 24 ساعت قبل بخیسانید و بعد همه ی آنها را به مدت یک ساعت جداگانه بپزید سپس سبزی خورد شده را همراه با ادویه جاتی که گفته شد به آنها اضافه کرده و یک ساعت دیگر با حرارت ملایم بگذارید بپزند تا خوب جا بیفتد و هنگام سرو به دلخواه باروغن زیتون میل کنید.
 

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 15:16 :: نويسنده : مریم

 
يك پيمانه روغن در تابه بزرگی روی شعله ی ملايم داغ كنيد. نان را به اندازه ای كه در تابه جا بگيرد ببريد و در روغن سرخ كنيد (خشك نشود)، سپس با كفگير ...

مواد لازم (جهت 5-4 نفر ) :
 
گوشت گوسفند یک کیلو
پیازچهار قاچ یک عدد
نان لواش دوتا سه عدد
روغن، نمک، فلفل به میزان لازم
 

طرز تهيه :

گوشت را با پياز و 5-6 پيمانه آب در دیگ روی آتش به جوش بياوريد. كف گوشت را بگيريد، اندكی نمك و فلفل اضافه كنيد، شعله را كم كنيد، در ديگ را ببنديد و 2 ساعت يا كمی بيشتر بپزيد تا گوشت نرم شود، ولی له نشود. در پايان پخت بايد آب گوشت تمام شود، و گرنه در ديگ را برداريد و شعله را كمی زیاد كنيد؛ سپس برداريد و كنار بگذاريد.

يك پيمانه روغن در تابه بزرگی روی شعله ی ملايم داغ كنيد. نان را به اندازه ای كه در تابه جا بگيرد ببريد و در روغن سرخ كنيد (خشك نشود)، سپس با كفگير برداريد و در سينی بگذاريد.گوشت پخته را در روغن داغ بگذاريد و بچرخانيد تا سرخ شود. با كفگير برداريد و روی نان سرخ كرده بگذاريد. داغ سر سفره ببريد.
اين كباب را با نان يا چلو ساده يا باقلا پلو و مانند آن می توان خورد.
 

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 15:14 :: نويسنده : مریم

SIP893531SIP925584SIP881252SIP891026SIP875166SIP874580SIP880908REN603047CTH615809CTH619436SIP908666SIP899695SIP916161

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 15:3 :: نويسنده : مریم

SIP899285

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 15:2 :: نويسنده : مریم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکوراسیون و آدرس kadbano.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 213745
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

Alternative content